Skön dag.

Det blev några timmars plugg i solen på min balkong :) Sen var det dags att åka iväg och fira min fina farmor som fyller 85 år idag. Helt galet.. Farmor bjöd på tårta, bullar och kakor.. Mums :P

Passade på att hämta mina sommardäck också som har bott i hennes garage över vintern. Måste byta nu ju.. Mamma tycker att jag ska byta dom själv men det tycker inte jag. Hon vill att jag ska kunna det om jag får punka. Men jag har ju fått det en gång och då hämtade jag bara några män som var i närheten som fick hjälpa mig. Hur smidigt som helst ju.

Såhär har min dag sett ut














Åååh blir så irriterad på blogg.se!! Bilderna blir helt knas när jag försöker fixa så att det blir snyggt. Hur svårt kan det vara att ha bilderna centrerade och texten vänsterställd? Ibland funkar det men oftast inte. Gaaaah!

Imorrn fyller världens bästa Erika år!!


Kommentarer
Postat av: Marco Nobre

I love animals !! is the most precious thing for me on this world , and Nature 2 :)))

2011-04-20 @ 21:53:58
URL: http://mrreset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0