Show me your teeth.

Snart är det min födelsedag :) Jag är astöntig, älskar fortfarande att fylla år. Fast jag vill inte bli äldre.. Fyller ju 24 år nu och det räcker tycker jag hehe.. Men jag tycker ju om kalas och god mat och tårta och presenter :D 

Förra året firade i min födelsedag i mer än en vecka haha :) Men det är ju nu som det börjar bli härligt väder och då vill man ju hitta på massa skoj. Och så kan man skylla på att man firar. Hur bra som helst tycker jag.

Årets firande börjar också en vecka i förväg. Jag, Erika, Ronja och Sara fyller år samma vecka (nästan iaf) så vi tänkte slå ihop firandet och fixa en liten gemensam fest nu i helgen :)

Hehe det här inlägget började jag skriva typ 19. Sen blev det en lång paus och filmtittande. Vi råkade hyra Paranormal Activities 2 och blääää den var läskig!! Jag som hatar läskiga filmer.. Sitter jämt gömd bakom en stor kudde o kikar fram.. Hoppas jag slipper mardrömmar inatt.

Imorrn är jag ledig :D Men jag måste försöka ta mig till Sala och hämta min borttappade bil. Hm.




iPhone-bild från promenaden igår



Show me your teeth - Lady Gaga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0