No I can't hear nothing 'cause I got my head up in the clouds

Gaaaaah vilken härlig dag :) Jag tog en lång sovmorron imorse o sen var det dags för en sväng till skolan. Och en kär gammal än hälsade mig välkommen när jag gick ut från huset, nämligen våren :D Termometern stod på najsiga 16 grader.

Skolan klarades av på några timmar o efter den trippade jag ner på stan tillsammans med mina fina vänner E och S. Vi mumsade i oss glass och sen tog vi en sväng in till ICA. Mitt kylskåp ekade tomt och morronens frukost som bestod av kokt ägg och vatten var ingen höjdare direkt.. Nu har jag massa gott :)

På eftermiddagen tog vi en skön powerwalk i vårvädret.




Nu kommer strax S hit så ska vi kika BB och smida lite födelsedagsfirandeplaner :D

Puss.


Jerk it out - Ceasars


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0