Godkväll!

Jag tänkte ju skriva ett inlägg tidigare idag men det hann jag inte :P Tänkte iallafall berätta hur sjukt lättad jag känner mig just nu :D PMet som vi har kämpat med i flera veckor är inlämnat och det känns helt okej faktiskt.. Får se om jag känner likadant efter seminariet på torsdag..

Gaaah jag behöver mer tid i mina dygn! Jag vill ju hinna göra massor av saker! O jag vill hinna blogga mer haha! Har ju massor av ideer men just nu blir det typ "hej idag har jag gjort blablabla.." O det är ju kanske inte så himla kul!?

Har hunnit träna iallafall :) Det gick bra o min kondition börjar bli helt okej känns det som :) Mmm mer då.. Har spenderat kvällen med mina fina vänner :) Och lyckats byta bort min jobb tid så på torsdag kväll säger jag Hello Funäsdalen :D

En sak jag stör mig mycket på är att min kära granne som bor under mig (tror jag) envisas med att spela tv-spel/dataspel varenda jäkla natt o han har hög bas så det vibrerar irriterande. Förra veckan skrev jag en snäll lapp (faktiskt!) om att det skulle vara snällt att sänka basen eller volymen lite på kvällarna.. Men när jag skulle lämna den hörde jag inget ljud utanför lägenheten.. Så jag vågade inte lämna lappen.. O nu låter det ju fortfarande såklart!! Blä :(



Märks det att jag är sugen på sommar nuuu? :P
(Bikini delias.com, väska See By Chloé, ring Vivienne Westwood,solbrillor ocshades.com o solhatten intermixonline.com)


Nu ska jag dejta John Blund har jag tänkt :)
Puss.


Kommentarer
Postat av: Sara

Nice kollage med riktig sommarkänsla :)

2011-04-06 @ 12:10:44
URL: http://akadandie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0