där ser man

Konstaterande Nr 1: Det tar 1 minut o 30 sek att cykla från centrum till mig. (På ett ungefär, jag över vägde att ta fram mobilen o ta tid,  men jag hade; 1) Hunnit cykla hem, eller 2) Kraschat)

Konstaterande Nr 2: Det är kallt på nätterna!!

Konstaterande Nr 3: Jag kommer ha galen träningsvärk imorrn efter dagens träningspass.

Konstaterande Nr 4: Jag är full.

Konstaterande Nr 5: Kanske inte borde fylleblogga? Lyckas ju (oftast) att intefylle-smsa.. Så varför sitter jag här nu?!



Puss.


Kommentarer
Postat av: victoria

du är allt bra vis när du är berusad du! ;)

2011-04-28 @ 09:54:25
Postat av: Sara

Jordens bästa inlägg. Mer fylleblogg!

2011-04-28 @ 12:43:29
URL: http://akadandie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0