dålig tjej/bra tjej


Det första jag gjorde imorse när klockan ringde var att smsa Erika och ställa in den planerade morronpromenaden, o sen ställa om klockan o ställa vidare. Dålig karaktär, javisst! Men fasiken vad skön min säng är, det är ju omöjligt att vakna o gå upp tidigt..

Förmiddagen spenderades i skolan där vi började arbetet med vår kampanjplan.. Vi är ganska lost än så länge känner jag, så vi komme behöva jobba på mycket om vi ska få den att bli bra. O det ska den.

Efter en snabblunch var det dags att gå på föreläsning av Kärnhuset, reklambyrån som har gjort MDH's senaste kampanjer. Intressant :)

Sen drog Erika med mig på en powerwalk. Nu har jag varit hemma en timme o käkat o snart ska jag till gymmet för ett functional toning-pass :)



 


Kommentarer
Postat av: Marco Nobre

Beautiful !!!

2011-04-20 @ 21:51:27
URL: http://mrreset.blogg.se/
Postat av: elenor

thanks :)

2011-04-20 @ 22:25:29
URL: http://ohnoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0