Ett tårfyllt farväl


Sida vid sida har vi funnits vid varandra
Igenom kyla och snö har ni visat mig vägen
Vi har rest genom många länder tillsammans
Otaliga äventyr har vi tagit oss igenom
Ni har tagit mig över hinder som jag aldrig trodde att jag skulle klara
Jag minns när vi fann varann
1998 var året
Nu har det gått 9 år och jag känner att vår tid tillsammans är på väg att ta slut
Vi har pumpat puder för sista gången
Det är dags att jag köper nya skidor! Mina gamla älsklingar Dynastar från 98, tack för allt!


Jag har precis kommit hem från en toppenhelg i Sälen = ) Hade hyrt en stuga som låg nästan mitt i backen, helt underbart!
Två dagars skidåkning hann vi med. Hyfsat kallt var det, runt -15. Det blev mest åkning i pisten men jag och brorsan lyckades hitta några sjuukt härliga lössnörepor. Nu har jag träningsvärk i varenda muskel i hela kroppen.. Aj!
Jaa just det! Höll på att glömma! Sveriges Näst Snyggaste Band spelade på afterskin! Ojoj! Fast dom tyckte nog att dom var Sveriges snyggaste. Igår gick vi till Tandådalens Wärdshus för att parta lite. Bandet spelade och alla tjejer var galna i sångaren. Efter ett tag kom han & keyboardkillen fram till oss och började tjata att vi skulle med på efterfest. Tror dom att man kan få vad- och vemsomhelst bara för att man är med i ett band? Nää nää!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0