torsdag

Det kliar i mina shoppingfingrar.. Har spanat runt på nelly.com och sportamore.se o har blivit kär i flera grejer.. Imorrn trillar lönen in på kontot och jag tror att jag tänker ta en liten shoppingrunda då. Vill ha en fin liten partyklänning o nån mysig kofta :)

Idag har jag målat stall! Följde med Linn till stallet och såg till att hennes pålle har ett fint hem. Medan jag målade kände jag hur träningsvärken började komma krypandes och jag gissar morgondagen kommer bli rätt hemsk.. Idag blir det ingen träning för mig men strax blir det en promenad iallafall :) Får se om jag pallrar mig ut på en löprunda imorrn, är pigg i kroppen trots träningsvärken så jag vill ut o köra lite kondition.

Imorrn är det urnedsättning för farmor <3 Jag förstår fortfarande inte att min älskade farmor inte finns längre.. Flera gånger om dagen tänker jag "det här måste jag ringa och berätta för farmor", innan jag kommer på mig själv.



Ditt minne lever kvar i mitt hjärta farmor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0