stormkväll

Imorse hade vi ett seminarie där min grupp var seminarieledare och vi kickade ass, faktiskt. Nu är ribban satt o vi satsar ju högt som vanligt så det ska bli spännande att se om nån annan grupp kommer slå oss. Hehe

Efter seminariet tog jag mig ner till stan till en mäklarfirma där min barndomsvän J jobbar. Jag kommer förmodligen sälja min bostadsrätt :)

Har skippat plugg resten av dagen faktiskt. Var på stan i några timmar med Erika o Sara och fick med mig ett par boots o en ny I.d foundation hem. Det fanns huur mkt fint som helst på stan så jag var faktiskt duktig som inte lät fler saker flytta hem till mig.

Jag passade också på att klippa mitt hår som har blivit rätt slitet den senaste tiden. Det är fortfarande rätt långt men nu känns det fresh :)

Det ryktas ju om att en storm ska dra in över landet ikväll men det var inget som stoppade mig o E, så vi begav oss ut på en promenad. Lite blåsigt var det ju men inte såå farligt. Har ju varit i fjällen när det har blåst över 30 sekundmeter :P På hemvägen hyrde vi två filmer men vi hann bara se en halv typ för båda två somnade hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0