rain on me

Hörde precis att regnet började smattra mot rutan, lite mysigt faktiskt :)

Denna dag börjades med muffinsbakning. Min grupp ska vara seminarieledare imorrn och fika uppskattas tydligen så vi slog på stort och gjorde hallon o blåbärmuffins och chokladmuffins. Självklart med frosting på :)



Hoppas våra seminarie-pals uppskattar dessa goingar



Sprits-Björn - den enda mannen en kvinna behöver!?

Till lunch svängde jag ihop en ruggigt god tacopaj. Har aldrig gjort det förut men den blev ju bra ändå. Skönt att kunna värma på pajen så slipper jag laga så mkt mat i veckan, hehe.

Nu på kvällen har jag slitit med presentationen tills imorrn. Artikeln är helt makalöst tråkig så min presentation kommer ju tyvärr också att bli det. Men men, nu är jag äntligen klar iallafall.

Har hunnit med en promenix på kvällskvisten också. Hade tänkt ta en löprunda men Erika o Sara o lillvovven Disel ville gå så då blev det så :) 

När jag var på Rhodos så läste jag Sofi Fahrmans bok Elsas Mode o så fort den blev utläst köpte jag Elsas Värld. Båda var ju hur bra som helst :) Inga djupa tunga böcker hehe men roliga! Ett hett tips om nån är lässugen. Meeen det sugiga nu är ju att jag har läst ut båda, o att den tredje boken inte är släppt än.




Kommentarer
Postat av: Victoria

svängde du ihop chokladbollar o tacopaj? jag brukar "slänga" ihop! nä men seriöst vad heter det!? svänga? slänga? aldrig hört "svänga" förut!

2011-09-12 @ 23:39:15
Postat av: Elle

Det heter nog slänga ihop :p men jag brukar säga svänga ihop. Eller nä förresten, jag säger det nog inte så ofta.. Men nu har jag skrivit det iallafall :)

2011-09-13 @ 09:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0