no fun and games today?!

Idag har jag varit rätt produktiv faktiskt :) Har tagit tag i att ringa flera viktiga samtal o fixat saker. Bland annat så har jag fått stoppet i mitt handfat fixat, efter sisådär ett halvår. En av få bra saker med att bo i en hyresrätt är att man kan få såna saker fixade. För det är äckligt att fixa stopp i avlopp!!

Har nästan läst klart dagens plugg, vilket är en aptråkig vetenskaplig artikel som maler på om samma sak i 22 sidor, typ. Men men, så snart jag är klar med den så tänker jag dra till gymmet. Under hela sommaren så har träningen hamnat längre ner på prioriteringslistan än tidigare och det känns inte rätt. Jag har ju hållit igång träningen, men inte alls lika mycket som tidigare. En hel del god mat o annat smaskigt har slinkit ner också (det gamla vanliga alltså), men nu är hösten här och jag tänker köra rätt hårt igen med träningen och hyfsat nyttig mat. Jag mår ju bäst då :)

Förra veckan blev det två löprundor och ett gympass och några promenader och målet nu är att träna 3-4 gånger i veckan. Festandet kanske kommer bli lidande också för det är ju faktiskt så att det förstör en hel del av det man kämpar så hårt för att bygga upp när man tränar och äter bra. Det betyder ju definitivt inte att jag inte kommer festa, men lite mindre blir det nog.

Ne, nu ska jag läsa klart, o sen dra till gymmet som sagt. Sen kanske jag hittar på nåt bus ikväll, vem vet :)



På Rhodos flygplats


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0