Hmmmm

Ska jag åka upp till Lule på lite kuligheter nästnästa helg? Va? Va? Jag är inte bra på att ta beslut...

Okej, gör en fördelar/nackdelarlista.

Fördelar:
+Får träffa min bror o se hans första egna lägenhet :)
+Får chansen att utforska härliga Luleå och dess studentliv :D
+Det är tydligen nån slags stor fest den helgen
+Flera av min brorsas roliga vänner ska nog åka upp samma helg
+Det går rykten om nåt slags ölträd på festerna
+Om man googlar "Luleå 8 oktober" är första träffen "Gospeldag i Luleå" - Klockrent :P

Nackdelar:
-Borde spara pengar till Thailand...
-...
-...
-"Borde plugga...?"
-Jag är flygrädd.
-...
-Nee.. kommer verkligen inte på nå fler..

Hmmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0