fest hos Mange!

Hehe Mange Makers är hos Filip o Fredrik, jättesöta ju :P

Imorse var det seminarie i skolan. Vi diskuterar ju som sagt dammiga gamla vetenskapliga artiklar och det är nästan lika roligt som det låter..

Efter lunch kilade jag över till Linn men hon var på stan så jag fick sitta o glassa lite i höstsolen en stund. Sen fixade o trixade vi lite :)

En sväng till gymmet blev det idag och jag var pigg i kroppen. Inledde med att värma upp på crosstrainern i 30 minuter o sen blev det styrka. Medan jag var på gymmet fick jag sms av E som frågade om jag ville med på promenad så det var bara att pallra sig ut igen efter träningen. Blev en skön kvällsrunda o vi kikade in Ronjas nya lägenhet på vägen. Jättemysig vindsvåning, kommer bli bra filmkvällar där känner jag på mig :)

Imorrn ska jag träffa mäklaren (aka min vän J) och styra upp lite papper o boka in visningar och sen måste jag plugga en del. Och på kvällen ska jag tatuera mig.. Gaaaaahh..

Kommentarer
Postat av: Victoria

hoppas på bild så snart som möjligt!! :)

2011-09-28 @ 11:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0