she don't sleep at night, afraid to turn out the lights

Har lugnat ner mig lite.. Körde ett hårt gympass o fick ut lite aggressioner. Nu sitter jag nyduschad i soffan o är helt slut. Heela min dag har spenderats i solen så ja.. jag är en kräfta. Första delen av dagen hängde jag o Linn i Våldtäktsparken (Rudbecksparken), tills hon skulle jobba o köra sin lilla glassbil.

Sen hoppade jag in i Pärlan o körde till gropen i Vad där min syrra låg o solade. Den är fin den gropen, helt blått o klart vatten. Goliat var också där så vi badade o busade massor.

På kvällen har jag som sagt gymmat. Temperaturen på mitt gym ligger på typ 60 grader (typ sa jag), INTE OKEJ!! Men skönt var det iaf att träna lite :)

Har moffat i mig jordgubbar o Kesella, kan vara det godaste som finns faktiskt.

Får se om det blir nån sömn för mig inatt.. Min hud brinner typ. Har smörjt in mig med massor av svalkande lotion, får se om det hjälper nåt.

Imorrn står jobb och Västerås Cityfestival på schemat :)

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0