ute ur dimman

Nytt år, minsann! 2006 är avklarat. Nu ska man börja på nytt, hitta nya spår. Jag börjar året mycket klarsynt. Jag har insett vad jag vill. Och framför allt att jag måste kämpa för att få det jag vill.

Är det priset eller kampen för att vinna det som är det viktigaste?

Det finns en person i hela världen som kan göra dig lycklig. Du vet vem.
Jag har insett att man inte kan stoppa huvudet i sanden och låtsas om att allt är perfekt i sin lilla illusion av verkligheten.
Illusionen är inte verklig!
Illusionen kan aldrig göra dig lycklig.



Ted Gärdestad - För kärlekens skull

Kommentarer
Postat av: Karro

Och så hann vi inte med att ses den här gången heller. Vad är det för fel på oss?

2007-01-05 @ 18:23:40
URL: http://karolinarosell.blogg.se
Postat av: Karro

hmm. vet inte. men jag hör av mig! =) allt bra annars då?

2007-01-08 @ 20:08:11
URL: http://karolinarosell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0