23 maj

Har haft en riktigt bra dag idag :D Första delen spenderades som vanligt i skolan så det var väl kanske inte jättekul..

Sen tog jag mig i kragen o hoppade i min löpoutfit och tog en löprunda på 6,5 km :) Kroppen kändes riktigt pigg hela rundan så snart är det dags att ta längre rundor. 7,5an blir nog nästa mål för mig. Men milen känns snart inom räckhåll..

På kvällen (?) hade jag bokat tid att besikta bilen igen. Och Pärlan fick godkänt :D Det gjorde mig riktigt glad!

Tog en sväng förbi affären på hemvägen o köpte hem mat och jordgubbar och kesella vanilj. Ah, kanske är lite beroende :P Lagade nyttig mat i form av fisksoppa eftersom min mat i helgen har bestått av hamburgare, korv, godis o chips typ. Inge bra hehe. 

Sen spenderades kvällen med E, S och S som kom över till mig :) 

Bilder från min fina helg vid Björnön

Sov gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0