so don't wake me if I'm dreaming

Ojoj vad fort tiden går just nu! Jag har knappt varit hemma på hela helgen o datorn har jag inte hunnit röra så det har varit dåligt med uppdateringar här sista tiden. Men snaaaart har jag sommarlov och semester så då kanske min blogg kommer svämma över av inlägg, vem vet :P

Jag hade iallafall en fin helg :) Fredagen började med jobb, sen drog vi direkt till BMB på afterwork och spanade på översminkade övervintrade 30-åriga fjortisar i tajta klänningar och höga klackar, roande :) Sen skyndade jag mig hem och duschade o sen blev det en liten runda på stan, Bill o Bob och Tabazco.

Lördagen började också med jobb och sen tog jag en snabb löprunda innan det var dags att hoppa i partyoutfiten och ta med vinflaskan hem till Linn där det vankades förfest :) När vi hade druckit varsin flaska vin och lite mer trippade vi ner till Pluto i våra klackar. På vägen hittade vi en medvetslös man som hade ramlat på fyllan (klockan var bara 21 då) och hans kompisar (i 40-årsåldern) verkade skämmas så vi ringde ambulansen så att nån tog hand om stackaren.

På Pluto hade IMF och Mälekon styrt upp sittning och det var trevligt värre! Kul att hänga lite med skol-folk för det händer inte så ofta nuförtiden. Runt halv 1 fick jag ett ryck och drog till BMB där några andra vänner var. Kul kväll var det :)

Igår var det mors dag så jag var hos mamma en sväng och blev bjuden på grillad lax :) Vi tog en sväng till min systers stall och hämtade in hennes pålle, himla gosig är han.

Idag har jag kört tur o retur till Arlanda och hämtat hem min bror som har sommarlov från plugget i Luleå. Vi åkte till pappa där jag somnade i solen..

Sådär, nu har jag lyckats skriva en uppsats om mina senaste dagar.. Ska ta mig till spåret för en löprunda nu..





Hella good - No doubt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0