Mupp

Jag är irriterad!! Mitt efterblivna mobila internet vägrar funka. Gaaaah :(

Jaja, det är väl egentligen bra för jag borde verkligen plugga. Men när nånting inte funkar så måste jag ju lösa det först. Plugget, ja. Hmmm.. Har varit duktig o skrivit jättefina små lappar i boken :) Men det är väl å andra sidan det enda framsteget för mig på pluggsidan idag. 

Choklad. Det är jag sugen på just nu. Eller frukt med kesella vanilj. Eller nånting annat smarrigt..

Har kört ett functional toning pass idag :D Äntligen lite träning den här veckan. Har planerat att sätta klockan tidigt imorrn o ta en löprunda. Får se hur det är med självdisciplinen imorrn dock..

Ne, nu blir det en timmes kvällsplugg. Jättekul. Verkligen. Kan knappt vänta... Hmmmpf


Kommentarer
Postat av: Sara

Hur gick det med morgonlöpningen? :)

2011-05-05 @ 15:27:49
URL: http://akadandie.blogg.se/
Postat av: elle

tro det eller ej, men den blev av :) klockan ringde 8.30 o då pallrade jag mig upp o tog en löprunda.

2011-05-05 @ 16:30:27
URL: http://ohnoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0