it's too bad, but hey, that's me

Jag ligger i min soffa och är rätt slut i kroppen.. Måndagens löprunda, gårdagens spinning/core-pass och dagens functional toning känns :P Min mage gör lite ont.. Men goodbye vassen och hello stranden kanske.

Idag kom lönen :D Vilket innebär att jag har spenderat min kväll med att kika efter läckra kläder och skor på nätet.. Men jag har inte gjort nån beställning än, faktiskt. O jag har slängt ihop en liten inspirationsbild med en somrig mysoutfit.



Imorrn blir det jobb på Naturkompaniet för mig :) Ska nog även gå till polisen och beställa ett pass. Kan vara bra att ha om man ska åka utomlands, fick jag veta den sura vägen förra året. Ett tillfälligt pass är dyrt och man blir sjukligt ful på bilden i såna pass! Tror vi bokar resa imorrn också, måste bara ringa och kolla så att allt går att fixa. I såfall så säger vi hello Skiathos :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0