Grekland? Italien? Sydpolen?

Just nu håller jag o mina vänner på att planera vår semester :D Det skulle sitta fint med sol o värme o bad o partaj.. Men frågan är ju.. Vart ska vi åka?! Jag är sjukt sugen på Grekland!!! Har varit där några gånger förut. Var på Kreta 1998 och på Korfu 2008.. Nu vill jag åka till Zakynthos eller Ios eller nån annan fin ö med knallblått hav :)







Zakynthos. Hur härligt ser det inte ut liksom?!

Nu är min lilla bil äntligen svetsad och lagad och dyrt blev det :( Men men det är det värt tycker jag! Ska få lite hjälp av pappa ikväll o åka o hämta lilla Pärlan. Sen tror jag att jag kommer åka och handla o sen laga våfflor till middag :D


Kommentarer
Postat av: Trogen bloggläsare

skriv ett inlägg till vettja!

2011-03-31 @ 12:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0