piggelin!

jag är hur pigg som helst idag :D har spenderat min dag på Naturkompaniet. hoppade in extra för min käre far som är uppe i Dalarna och ska åka stafettvasan imorrn. han är så söt pappa, har åkt MASSOR av längd hela vintern o har blivit värsta hurtbullen! kanske är en försenad 50-årskris :P så jag hoppas det går bra för honom imorrn :) tror det var han som fick äran att åka sista biten in i Mora också..

nu är det dags för mig att träna så jag slipper smyga runt i vassen i sommar. hoppas jag är lika pigg hela passet. igår blev jag svimfärdig efter typ 8 minuter på crosstrainern, helt stört för jag var inte trött alls i kroppen, det bara svartnade för ögonen.. men resten av passet var jag piggare iaf. har köpt hem grejer till en grönsakssoppa så det blir nog nyttig mat ikväll.. o mys i soffan! 

bjuder på några somriga bilder :)







puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0