Oh I'm just a girl, lucky me

WOOOAAAAAAAAAAAH!

Så känner jag just nu :D Jag fick min deklaration, och för första gången på tre år slipper jag 3500 kr i restskatt! Jag får till o med tillbaka några slantar :)

Imorrn kommer min mamma hem från Thailand :) O på onsdag kommer äntligen min fina E hem från Filippinerna :D Ska bli så kul att höra allt hon har hittat på där borta.

Jag gör mitt bästa för att förtränga att Tenta-Veckan från Helvetet precis är inledd, men lite har jag lyckats läsa iaf! Fast tror inte att det har gjort mig nå klokare.. Men mitt mål är att läsa ut den. Tentan är open-book, så jag behöver inte memorera allt, men det kan ju vara bra att veta vart saker o ting står.. Kanske :P

Ahaoopp, slog nytt personligt rekord på crosstrainern idag på gymmet :) Sen blev det ett långt o tufft pass som avslutades med en sväng på löpbandet. Kändes bra!

Efter gym o dusch o mat o plugg hoppade jag iväg o myste lite med fina Sara o kollade på Big Brother :P




En kass bild på en nytränad Elenor


Just a girl - No Doubt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0