mitt liv som Bugatti Veyron

Det är världens snabbaste bil (eller det var det iallafalla), o mitt liv rullar snabbare än den just nu känns det som! Skolan rullar på FORT och det har jag delade meningar om :P Det känns som att jag bor PÅ skolan just ju och inte bara granne med den. Det sköna är att man lär sig mycket av att göra massor av arbeten vilket förhoppningsvis leder till att man slipper panik-läsa boken precis innan tentan. Det är också skönt att jag har mycket att göra eftersom tiden rullar på snabbare då. Jag älskar vinter och snö men nu är det ju bara grått o halt o regn typ så snälla våren KOOOM NUUUUU !! :)

Satt hemma hos söta S igår o bläddrade i en liten H&M-tidning o fasiken vilka fina vårkläder det fanns i den :D Får se vilka godbitar som får flytta in i min garderob i vår :)

Nu ska jag trippa ner till stan o uträtta lite ärenden!

Puss!

Kommentarer
Postat av: S

Ja, välkommen vår! Kommer bli en både intensiv och härlig vår! :D

2011-03-11 @ 00:35:22
URL: http://akadandie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0