how many times do they have to tell you..

hehe ett till inlägg blir det nu :) har haft en fin dag idag, gillar massor! föreläsningen imorse var ifs inte så himla rolig, men sen körde jag hårt på gymmet o sen fick vi besök av våra fina e-tuna-tjejer :) vi tog en sväng på IKEA o sen blev det en spontan trerätters middag på Grekiska Kolgrillsbaren där S joinade oss. (efter att ha stått o väntat o frysit, sorry!) MUMS säger jag bara!

vitlöksbröd
souvlaki kyckling o fläskfilé m klyftpotatis och tzatziki
vitchokladmousse med hallon o digestive

nu myser jag i soffan o slökollar på big brother. det är hjärndött meeeeen lite kul ändå :P






såhär ser jag ut nuförtiden :P


<3


...that it's perfectly fine
 for you to dance around naked
 when you're all by yourself.


Kommentarer
Postat av: Dandie :P

Sååå gott med trerätters och sååå snygg du är!

2011-03-03 @ 10:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0