where do we go when we go from here

Just nu ligger jag i soffan o njuter av att vara ledig och inte bakis :) Med tanke på hur dunderfull jag var igår så borde jag må därefter men jag mår prima skinka faktiskt.

Goliat är här och gör mig sällskap. Alltid lika mysigt att ha honom här :) Får se vad vi ska hitta på idag, om det inte regnar så mycket så åker vi nog med mamma till stallet i Heby. Har inte ridit sen förra sommaren och jag saknar det verkligen! När jag sitter på hästryggen försvinner alla andra tankar och bekymmer. Då lever jag i nuet och mår bra.

Åker vi inte till stallet blir det en lång promenad i regnet för oss. Kan vara rätt mysigt det med. 



Goliat o jag just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0