there's certain things that should be left unsaid

Har precis kommit hem efter att ha kramat om Sara (o hennes vän Sara) lite. Vi tog en fika på stan, mysigt! Saknar ju min lilla parvel (saknar Erika också för tillfället!) men andra halvan av sommaren kommer vi ju ha tillsammans allihopa :)

Ahaaa annars då? Jag hann sitta en stund i solen innan det var dags att träna. Riktigt skönt var det, både att sola o att träna. Mår bra nu :) Planen för kvällen var att laga mat o kika film med en vän men det blev lite försening och ändrade planer så jag tänker nog spendera kvällen hemma faktiskt.

Har shoppat lite till förresten.



Monki

Köpte en finfin bikini från Stadium och en topp från Monki också, men dom fotade jag inte. Eller jo, men det känns fjantigt att lägga ut en bild på mig som fotar mig själv i spegeln i bikinin här hehe så det blir ingen bild på dom.

Godis är jag sugen på. Men det blir inget sånt ikväll. Inte för att jag är duktig utan jag är helt enkelt för lat för att ta mig till affären.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0