lev livet

Har spenderat några timmar idag med att leta resa.. Otippat haha :P
Okej, jag vet att vi är sjukt veliga med vår resa men vaffan vi vill ju komma till det absolut bästa stället!! Nu velar jag mellan Ios i Grekland och Ibiza i Spanien.. Båda är vackra partyöar. Ios verkar vara en mindre och mysigare ö med en superfin strand. Det är nära därifrån till Santorini o andra fina öar.

Ibiza trodde jag var en sönderfestad partyö men den är tydligen mycket finare :) Enligt flera vänner ska det vara den absolut bästa ön att åka till, oavsett vad man vill göra. Problemet med Ibiza är att det inte går några charterresor dit. Nu känner jag mig väldigt svennebanan som säger så, men det blir ju mer krångel om man ska hitta boende o flyg separat, speciellt eftersom vi är sju stycken.. 

Jag måste nog försöka inse att det finns fler somrar än denna. Kommer förhoppningsvis åka på många fler resor i framtiden. Ska ju plugga i Thailand om ett halvår till exempel haha :P

Ne, kanske ska ta o ringa Apollo o preliminärboka Ios.. Först drar jag nog o gymmar, har visst råkat låta bli att träna sen förra veckan :P



Sneak peak av min nya bikini..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0