Ink.

Jag har länge varit sugen på att tatuera mig. Har funderat på några olika motiv och vart jag vill att tatueringen ska sitta. Jag kan tycka att det är sjuuukt snyggt med sleeves i färg på armar på tjejer. Meeen det är jag alldeles för feg för att göra :) Jag tror att jag har bestämt motiv och plats nu, får se om jag gör den snart, då visar jag bild såklart.

Min syster chockade mig för några dagar sen när hon ringde mig och berättade att hon hade taturerat sig. Jätteimpulsivt. Jag har alltid tyckt att man ska fundera superlänge om man funderar på att tatuera sig. Men egentligen, spelar det så mycket roll? Så länge man har ett motiv som man vet att man kan stå för så tycker jag att man ska köra :) Visserligen är ju en tatuering permanent men man har ju födelsemärken och ärr och sånt som också är permanent, som man inte ens har valt.

Jag tycker överlag att man ska fega mindre. Förmodligen har man bara ett liv att leva och man kan välja mellan att fega och alltid ta den säkra vägen - eller att satsa allt och leva livet fullt ut. (Självklart ska man inte göra idiotiska grejer bara för det. Eller jo, lite idiotiska grejer kan man göra..:)

Idag är jag ledig :) Tog lite sovmorron imorse, sen åt jag en stor skål med jordgubbar och Kesella Vanilj till frukost. Jag har varit en aning lat med träningen sista tiden så jag tog mig till spåret och tog en löprunda på fem kilometer. Det gick tungt haha :P Ikväll åker jag och Erika på roadtrip till Avesta och hälsar på Sara. Det blir mys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0