I'm your creation

Min dag hittills har varit najs :) Jag började morgonen med att äta jordgubbar och Kesella vanilj till frukost. Sen var det dags att gå till skolan och fixa det sista på opponeringen o sen hade vi slutseminarium på Marknadsplanen. Det gick rätt bra, men vi ska göra några små ändringar.

Vi fick sluta två timmar tidigare än planerat (!) och eftersom det är varmt och strålande sol ute tog jag Pärlan till pappa och la mig på hans terass och solade. Hur skönt som helst :)

Nu har jag precis ätit kokta majskolvar till middag och ska strax dra till gymmet. Om jag hinner ska jag dra ner till stan senare och hejja på mina vänner som springer Mälarenergiloppet ikväll.



Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0