I want a sunburn just to know that I'm alive

Det känns lite som att sommaren inte har kommit igång än tycker jag. I maj var det ju kanonfint väder men nu då? Regn, mulet och åska. Tack för det?!

Saker jag saknar med denna sommar hittills:
-Picnic på en brygga
-Chilla på en båt i solen och bli knallröd
-Efterfest en hel natt ute i värmen
-Roadtrip till Västkusten
-SOL
-Rosé på en solig uteservering

-Jag saknar till o med myggor!!!!

Jaja, det är ju massa sommar kvar :D Kommer nog hinna med detta o mer förhoppningsvis.

Imorrn är det midsommarafton :D Jag har dragit på mig nån slags förkylning och när jag tänker efter verkar det vara tradition för mig att vara sjuk på midsommar. Vi har planerat att åka till Leksand imorrn och fira midsommar där och det kan nog bli riktigt mysigt :) Jag hoppas på sol!! Är sugen på att ha på mig en vit klänning i spets som jag har återfunnit i min garderob. Med ett läderskärp i midjan blir den rätt söt.. Vit spetsklänning o gummistövlar om det regnar.. :P

Ikväll har jag planerat att försöka vila o må bättre, packa och kanske kolla film med Emil.





Såhär kul är det att vara sjuk





Jag o Goliat gick en mil igår :) (Fast jag var sjuk) Det kanske förklarar varför jag mår rätt kasst idag..


Kommentarer
Postat av: Ninizh

bli friiiiiiisk tokstolle :) puss och kram

2011-06-23 @ 21:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0