måndag

Idag har jag haft en random dag. Inte bra men inte direkt dålig heller. Men jag gillar liksom inte random dagar. Vill ju att varje dag ska vara asbra.

Har jobbat idag och det har gått bra, mitt jobb är jäkligt bra faktiskt. De flesta av våra kunder är goa :) Nu kommer strax Micke hit så ska vi ta en promenad i regnet med hans assöta finska lapphund Caesar som jag aldrig har träffat, bara sett bild på. Ja, så sällan hänger jag o Micke nuförtiden. Vi var ju bra vänner en gång i tiden :)

Får se om det blir en sväng förbi Ica på hemvägen. Jag är godissugen. Nu är jag ledig några dagar :) Får se vad jag ska hitta på..

Värt inlägg det blev haha. Aja, nån kanske tyckte att det var kul..

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag gillar det! random inlägg om random dagar är grymt! hoppas ni har mysigt i regnet.. ps. Här har det vart soligt nästan hela dagen hihi...

2011-07-04 @ 21:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0