my life be like woooaaah

Alltså. Just nu är det rätt mycket.. Jag har lite för lite tid tror jag. Undra om man kan komma över några fler dygnstimmar på nåt vänster.. På mina timmar samsas just nu heltidsplugg, jobb, lägenhetsförsäljning och förberedelser inför Thaiflytten med resten av mitt liv. Vilket innebär att jag haft en enda stackars ledig dag i hela december. Men snart är det julafton o då är jag ledig :D

Imorrn blir jag rich bitch :D Vi ska skriva kontraktet för lägenheten och jag får mina slantar som jag tjänat. Jag ska vaccinera mig imorrn också. Ska ta en Twinrix-spruta och en shot med kolera, smaskigt va?

Ne nu ska jag sova. Är alldeles speedad men jag brukar ju oftast somna som ett litet barn på några sekunder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0