I'm just a dreamer

Alltså, shiiiiet vad fort tiden går! Nu är det verkligen full rulle för mig. Det är långa dagar i skolan alla vardagar o jobb alla helger, så min nästa lediga dag blir förmodligen på Julafton haha :P

Meeen jag gillart :)

Hmmm vad har hänt sen sist då? Vi har fått bra feedback på vår uppsats så kämpar vi bara på nu den sista tiden så kommer den nog bli riktigt bra :)

Det har hänt en del bra grejer sen jag skrev sist, o en del mindre bra grejer.. Saker som får en att tänka efter o få lite perspektiv på saker o ting..

Idag är det 31 dagar kvar tills vi flyttar till Bangkok, helt galet! Börjar bli dags att boka biljett nu hehe.. På dessa 31 dagar ska jag hinna göra klart uppsatsen, jobba ganska många dagar, fira jul, fira nyår i Sälen, packa ner hela min lägenhet o packa väskan till Thailand.. Meen det borde jag väl kunna fixa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0