Min vän Mucoangin och jag

Jag är nog döende. Det känns som det iallafall! Min hals är så svullen att jag knappt kan andas och jag har haft hög feber i tre dagar nu. Sämst! Inte alls vad jag hade planerat den här veckan. Jag skulle jobba och gymma och sola och må skitbra!

Jomenvisst. Istället har jag bott i sängen sen jag kom hem från Sälen.
Dock så har jag haft sällskap i sängen:
 -Ipren
 -Nässpray
 -Halstabletter i en mängd som skulle mätta halva Afrika
 -Choklad
 -Fjärrkontrollen till TVn
 -Datorn
 -Nya Elle =)

Dagens höjdpunkt den här veckan har blivit Days of our lives. Jag skojar inte, jag har verkligen aptråkigt!!

Nu ska jag återgå till TVn. Weeiii... ..... .... =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0