THAILAND

Yeah idag bär det av! Självklart så vaknade jag 8, pigg som en mört , och kunde inte somna om!
Jag tror att jag börjar få lite ordning på packningen men jag har ganska mkt att fixa idag!
Igår skulle jag vara smart och göra en kopia av passet. Gick sen därifrån och var gaaaanska nära att glömma passet i kopiatorn.  
Mobilen följer antagligen med, har för svårt att slita mig. Skicka gärna sms men ring inte!!!

eflodin heter jag på resedagboken! Titta gärna in!

Nu blir det frukost!



Update! Jag ringde Telia för att be dem stäng av mitt mobilsvar och killen i kundtjänsten säger snällt till mig att ringa til Tele2 istället eftersom att jag har mitt abonnemang där.. Hoppsan..

Kommentarer
Postat av: Plastsyrran Johanna

Men shiiit va avis jag är! ni kommer ha det så grymt bra! smart att ringa telia elle : ) ha det bäst och ta hand om dej!!! kramar!

2007-03-15 @ 12:41:21
Postat av: slick

HAHAHA! som när du skaffade nytt abonnemang o tittade efter ett teliakuvert som aldrig kom? o ringde o klagade? o sen kom på att du har tele2? ;D höhö

2007-03-15 @ 12:44:54
URL: http://dejavu.webblogg.se
Postat av: slick

HAHAHA! som när du skaffade nytt abonnemang o tittade efter ett teliakuvert som aldrig kom? o ringde o klagade? o sen kom på att du har tele2? ;D höhö

2007-03-15 @ 12:47:53
URL: http://dejavu.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0