Save the penguins!

Jag känner att det här med blogg dog en aning efter min Thai-tripp. Senaste tiden har jag jobbat så mkt att jag funderar på att adressändra till Stockholmsvägen men jag klagar inte för det! Eller.. Jo det gör jag nog!

Iaf, igår satt jag och Fia vid hamnen och pratade i några timmar som vi brukar kunna göra.. Jag upptäckte att det i princip är sommar nu! Eller, det är ju juni nu så det är sommar! Vi satt där och tittade på vattnet och solen gick ner och allt var jättemysigt :) Min vän Marabou digestive fick också följa med! Västerås är faktiskt en ganska mysig stad på sommaren vid Mälaren! 

Igår red jag också! Peter var med haha! Kanske kommer bild på ridkillen sen :) Jag har saknat ridningen sjukt mkt har jag kommit på.. Jag får en känsla av det som jag inte kan beskriva. Jag glömmer allt runtomkrig och bara är.. Du måste bli bra lilla Drottningen så vi kan behålla dig!

Om allt går enligt planerna så blir det Fjällräven Classic i augusti! Jag tränar för fullt just nu!

Nu ska jag sova, börjar ju jobba 5.30 imorron! Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0