jag känner mig som..

..en satellit!

Humöret svängde uppåt när vädergudarna bestämde sig för att ha lite kul och lät himlen öppna sig och snön ösa ner : ) Nu är det vitt, vitt, vitt överallt. "Glida runt i bilen" fick i lördags kväll en helt ny mening, hehe.

Jag ska tatuera mig! Tror att jag har bestämt motiv. Hmm..

Helgen bestod av väldigt mycket chill i brist på pengar. Men det var riktigt skönt. I söndags bestämde vi att en heldag i Björnöbacken var given, så vi tog med skidorna och begav  oss dit! Dock blev det inte så mycket åkning för min del, jag stod mest för plåtandet med kameran. Bullar och varm choklad åkte med och vi hade det riktigt mysigt : )

Jag och Johanna ska vaccinera oss på onsdag! Jeeaah resan närmar sig fortare än jag förstår och jag nojjar mig för att pengarna inte kommer att räcka fast jag vet att de gör det.


Jag kan
jag tror
jag vill
jag vet!!


Kommentarer
Postat av: Karro

OJ! vad ska du tatuera?

2007-01-22 @ 21:06:57
URL: http://karolinarosell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0