en helt ny värld!

Upptäckte alldeles nyss hur otroligt vacker himlen är när man ser stjärnorna! Jag skaffade linser i torsdags och har sedan dess fascinerats över hur världen egentligen ser ut. Tidigare har jag knappt sett människors ansikten på lite håll så nu stirrar jag på alla jag möter = )

Dagen har varit mycket skön! Åkte hemifrån runt 11 för att träffa Nina på stan som var här och hälsade på. Råkade missa bussen som jag egentligen skulle ta men det gjorde inte så mycket för det var sol och jag hade skön musik i lurarna.
Vi hamnade på Cornetto tillsammans med Fia för att äta brunch och snacka lite skit. Usch jag vill inte ens veta hur mycket pengar jag har spenderat på bussresor, brownies, latte & foccacias den sista tiden.. Slut är dom iallafall, pengarna!

Elin skulle möta oss på stan, men hon blev "uppehållen" så vi tog en promenad hem till hennes och Alex nya lägenhet. Lite större än deras gamla =P Där blev vi kvar ett bra tag och jag lyckades nästan sätta eld på köket. Man ska tydligen inte hålla servetter över brinnande ljus. Hoppsan = )

Sen gick jag och Fia till SF för att gå på bio. Dejá vu var det självklara valet. Mycket bra film tycker jag.

Jaha nähe bloggen, nu har jag nog inte så mycket mer att säga.. Ciao!

Kommentarer
Postat av: slick

HAHA, typiskt att du: 1. missar bussen, 2. upptäcker hur världen ser ut, 3. går på cornetto, 4. dricker latte, 5. äter brownie, 6. äter foccacia, 7. tar slut på dina pengar
:)
och ja, min nya grej är att lista upp saker :D

2007-01-17 @ 11:57:21
URL: http://dejavu.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0