hej jag heter elenor

och jag är jordens största klant. Den senaste tiden har jag lyckats med följande konststycken:

-Kortslöt min plattång och halva huset när jag använde den fast sladden var trasig. Jag tyckte att det var en utmärkt idé att pilla ihop koppartrådarna i sladden..

-Har på nåt sätt nästan haft sönder mammas hårfön. Vet inte hur än..

-Har lyckats hälla ut ett glas mjölk över tangentbordet och kortslutit det. Så nu kan jag inte använda min dator..

Undra hur mkt mer jag kommer hinna förstöra..


Lönen kom i fredags så igår var jag på stan och shoppade lite :)  En väska från Puma som jag ska ha till handbagage och en vit skjorta blev det. Nu får jag inte använda en krona till..
Arton dagar är det kvar!! I helgen är jag ledig så antagligen blir det lite fest då av nåt slag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0